Częste pytania - FAQ

Aby oszczędzić Twój czas, przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:

 

Czas dostawy i dostępność towarów

W opisie każdego produktu podana jest informacja o jego dostępności. Określenie "DOSTĘPNY" oznacza, że towar jest w bieżącej sprzedaży. Podajemy też czas oczekiwania na wysyłkę, który wynosi zazwyczaj od 1 do 2 dni.  Pamiętaj, że jest to przybliżony czas realizacji zamówienia. Staramy się, aby większość asortymentu była zawsze dostępna w naszym magazynie, jednak - jako, że nie jesteśmy producentem niektórych artykułów - może się zdarzyć, że z przyczyn od nas niezależnych czas oczekiwania na wysyłkę może być dłuższy. O każdym opóźnieniu natychmiast Cię zawiadomimy.

Dostępność produktów na magazynie podawana jest dla jednej sztuki. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziesz musiał zaczekać na nową dostawę.

Jeśli zamawiasz kilka artykułów, będziesz musiał zaczekać, aż skompletujemy całe zamówienie, na przykład niekiedy zamówienie składające się z 50 nietypowych pozycji możemy zrealizować po ok. 7 dniach. Jeśli zależy Ci na czasie zaznacz, że sprzęt ma być wysłany w kilku partiach. Wtedy pierwszą paczkę wyślemy w najbliższym możliwym terminie, na przykład już na drugi dzień. Jednak w takiej sytuacji poniesiesz za każdą kolejną paczkę dodatkowe koszty przesyłki.

Jeśli któregoś z artykułów brakuje w danej chwili w Sklepie (w polu DOSTĘPNOŚĆ widzisz opis: "NA ZAMÓWIENIE"), telefonicznie lub e-mailowo możesz dowiedzieć się o terminie dostawy.

 

Rabaty

Przewidujemy rabaty:

  • dla stałych klientów,
  • do dalszej odsprzedaży,
  • przy zakupach hurtowych.

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

 

Zwroty i reklamacje

Wszelkie informacje na ten temat znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

 

Zmiany w złożonym zamówieniu i jego anulowanie

Jeśli chcesz dokonać zmian w złożonym zamówieniu lub je anulować, prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

 

Odbiór osobisty, zakupy w sklepie stacjonarnym

Zakupiony towar możesz osobiście odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie. Przed odbiorem zaczekaj na e-mail z informacją, że Twoje zamówienie zostało już skompletowane.

W sklepie stacjonarnym możesz dokonywać również zakupów bez wcześniejszego składania zamówienia, jednak pamiętaj, że nie wszystkie produkty z naszej oferty są dostępne od ręki. Część z nich znajduje się w naszym magazynie zewnętrznym, a ich odbiór możliwy jest jedynie po wcześniejszym zamówieniu.

Przy zakupach w sklepie stacjonarnym możliwa jest płatność kartą.

 

Inne formy składania zamówień

Zamówienia na sprzęt prezentowany w sklepie internetowym przyjmujemy również w innych formach, np. e-mailem lub faxem. Pamiętaj jednak, że wówczas niektóre warunki zakupu lub zwrotu towaru mogą być inne, dlatego sugerujemy, abyś zamówienie złożył poprzez sklep internetowy.

 

Płatność przelewem, faktury pro-forma

Niektórym klientom: urzędom i instytucjom oraz stałym odbiorcom, którzy podpiszą z nami umowę o współpracy, umożliwiamy płatność przelewem po odbiorze towaru. W celu uzyskania bliższych informacji skontaktuj się z naszym konsultantem.

Na życzenie - w celu wykonania przedpłaty - wystawiamy faktury pro-forma.

 

Gwarancja na sprzęt

Część towarów objętych jest gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu sprzętu wykryjesz wady techniczne odeślij towar dołączając dowód zakupu i opis usterki. Przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktuj się z naszym konsultantem. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

 

Zakupy na raty

Informujemy, że nie prowadzimy sprzedaży ratalnej.

 

Wypożyczanie sprzętu szkoleniowego

Część sprzętu z naszej oferty, głównie manekiny do nauki resuscytacji, można wypożyczyć. Listę dostępnego sprzętu znajdziesz w dziale WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU SZKOLENIOWEGO.

 

 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, napisz lub zadzwoń do nas, a nasz konsultant chętnie Ci pomoże.