» Strona główna » Pomoc

Pomoc


ILE CZASU TRWA DOSTAWA?

W opisie każdego produktu podana jest informacja o jego dostępności. Określenie "DOSTĘPNY" oznacza, że towar jest w bieżącej sprzedaży i czas oczekiwania na wysyłkę wyniesie zazwyczaj od 1 do 3 dni. Pamiętaj, że jest to przybliżony czas realizacji zamówienia. Staramy się, aby większość asortymentu była zawsze dostępna w naszym magazynie. Jednak, jako, że nie jesteśmy producentem niektórych artykułów, może się zdarzyć, że nie z naszej winy czas oczekiwania na wysyłkę może być dłuższy. O każdym opóźnieniu zastaniesz natychmiast zawiadomiony.

Dostępność produktów na magazynie podawana jest dla jednej sztuki. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli zaczekać na nową dostawę.

Jeśli zamawiasz kilka artykułów, będziesz musiał zaczekać, aż skompletujemy całe zamówienie, na przykład niekiedy zamówienie składające się z 20 pozycji możemy zrealizować po ok. 14 dniach. Jeśli zależy Ci na czasie, zaznacz, że sprzęt ma być wysłany w kilku partiach. Wtedy pierwszą paczkę wyślemy w najbliższym możliwym terminie, na przykład  już na drugi dzień. W takiej sytuacji poniesiesz jednak za każdą kolejną paczkę dodatkowe koszty przesyłki.

Jeśli któregoś z artykułów brakuje w danej chwili w Sklepie (w polu DOSTĘPNOŚĆ widzisz opis: "NA ZAMÓWIENIE"), telefonicznie lub e-mailowo możesz dowiedzieć się o terminie dostawy.


JAKIE KORZYŚCI PŁYNĄ Z REJESTRACJI?

Rejestracja jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi opłatami w przyszłości. Oto jej zalety:

1. Dostajesz automatyczny rabat w wysokości ok. 1 %. Nie wyklucza to otrzymania innych rabatów, które sumują się.
2. Możesz w łatwy sposób sprawdzać historię i stan zamówień.
3. Otrzymujesz informacje o nowościach i promocjach (informacje na temat POLITYKI PRYWATNOŚCI znajdziesz w dziale REGULAMIN).
4. Nie musisz każdorazowo podawać adresu wysyłkowego i danych do faktury. Ułatwia to zakupy i eliminuje ryzyko pomyłki.



JAKIE SĄ FORMY PRZESYŁKI I PŁATNOŚCI?

Wyczerpujące informacje na ten temat znajdziesz klikając na niebieski przycisk KOSZTY WYSYŁKI (na górze strony).



JAK MOGĘ UZYSKAĆ INFORMACJĘ O STANIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Jeśli jesteś zarejestrowany, zaloguj się i kliknij na przycisk HISTORIA ZAMÓWIEŃ zanjdujący się nad kategoriami produktów. Zobaczysz tabelkę z Twoimi zamówieniami i ich stanem realizacji.

Jeśli nie jesteś zarejestrowany, możesz skorzystać z linku, który znajduje się w e-mailu potwierdzającym złożenia zamówienia.




CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ BEZPIECZNE?

Twoje dane osobowe są w pełni bezpieczne. Polityka prywatności jest szczegółowo przedstawiona w dziale REGULAMIN.




CO ZROBIĆ W PRZYPADKU REKLAMACJI?

Informacje na ten temat znajdziesz w dziale REGULAMIN.




CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU PO JEGO ZŁOŻENIU?

Tak, w tym celu skontaktuj się z naszym konsultantem. 




CO ZROBIĆ JEŚLI SPRĘTU, KTÓRY CHCĘ KUPIĆ SKOŃCZYŁ SIĘ?

Skontaktuj się z nami i zapytaj o termin najbliższej dostawy. Będziemy też mogli zarezerwować dla Ciebie sprzęt, który chcesz kupić.




CZY MOGĘ ODEBRAĆ SPRZĘT OSOBIŚCIE?

Tak. Mapę dojazdu do sklepu znajdziesz w dziale KONTAKT. Sugerujemy również, abyś przed odbiorem sprzętu skontaktował się z nami telefonicznie. Skompletujemy dla Ciebie zamówienie odpowiednio wcześnie, abyś nie musiał długo czekać przy odbiorze.




CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Tak. Jeśli jesteś zarejestrowany, kliknij na przycisk HISTORIA ZAMÓWIEŃ znajdujący się nad katalogiem produktów. Zobaczysz listę zamówień, które możesz anulować. Jeśli nie jesteś zarejestrowany, skontaktuj się w tej sprawie z naszym konsultantem.




JAK SPRAWDZIĆ, CO SIĘ DZIEJE Z JUŻ WYSŁANĄ PACZKĄ?

Skontaktuj się z nami, by to sprawdzić. Poinformujemy Cię o numerze listu przewozowego oraz podamy stronę www, na której sprawdzisz stan przesyłki.




JAK ZGŁOSIĆ SWOJE UWAGI, PROPOZYCJE ZMIAN CZY WSPÓŁPRACY?

Jesteśmy otwarci na propozycje zmian i współpracy oraz opinie - w tym krytyczne. Każda uwaga na temat działania sklepu lub jakości pracy naszych konsultantów jest dla nas bardzo cenna. Na każdą tego typu informację indywidualnie odpowiemy.
W szczególności zachęcamy do propozycji w współpracy - dla dystrybutorów oferujemy bardzo korzystne warunki. Proponujemy też zapoznanie się z zasadami Programu Partnerskiego (czerwony przycisk po lewej stronie, poniżej listy kategorii).




CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ SPRZĘT W INNY SPOSÓB?

Tak. Prześlij zamówienie faxem lub e-mailem. Nie zapomnij o podaniu numeru telefonu, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w razie pytań.
 

 
 
CO ZROBIĆ, GDY MAM WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCE OFEROWANEGO SPRZĘTU?

Najlepiej zadaj pytanie w polu formularza znajdującego się w dziale KONTAKT (niebieski przycisk na górze strony). Możesz też napisać e-mail lub zadzwonić. Zdarza się, że w sprzedaży bezpośredniej mamy produkty, których nie umieszczamy w internecie.
 

  
 
CZY W CENĘ PRODUKTÓW WLICZONY JEST PODATEK VAT?

Tak, ceny wszystkich artykułów zawierają podatek VAT, są więc to ceny brutto.
 
 

 
CZY MOGĘ UZYSKAĆ RABAT?

Tak. Dokładne informacje o rabatach znajdziesz klikając na przycisk SYSTEM RABATOWY (czerwony przycisk po lewej stronie, poniżej katalogu produktów).
 

 
 
CZY MUSZĘ POTWIERDZIĆ ZAMÓWIENIE PO JEGO WYSŁANIU?

Nie wymagamy dodatkowych potwierdzeń ponieważ ufamy naszym Klientom i chcemy, aby proces składania zamówienia był prosty i krótki.
 

 
 
CZY MUSZĘ PODAWAĆ W ZAMÓWIENIU SWÓJ ADRES E-MAIL I TELEFON?

Tak. W celu sprawdzenia ewentualnych pomyłek w zamówieniu lub adresie, a także na wypadek gdyby zamówiony towar miał dotrzeć z opóźnieniem, musimy mieć z Tobą szybki kontakt.




CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ PRZELEWEM PO OTRZYMANIU SPRZĘTU?

 
Tak, w tej sprawie skontaktuj się z naszym konsultantem.




CZY DOSTANĘ FAKTURĘ LUB PARAGON?

Wraz z zamówionym towarem otrzymasz fakturę VAT lub paragon fiskalny. Wyboru dokonaj przy składaniu zamówienia. Jeśli nie podasz danych do faktury, otrzymasz paragon fiskalny.




CZY ZAKUPIONE ARTYKUŁY MOGĄ ZOSTAĆ WYSŁANE POD INNY ADRES JAKO PREZENT / NIESPODZIANKA?

 
Tak, wyczerpujące informacje na ten temat uzyskasz klikając przycisk WYŚLIJ PREZENT (znajdziesz go z lewej strony ekranu).
 
 

 
CZY SPRZĘT JEST OBJĘTY GWARANCJĄ?

Część towarów objętych jest gwarancją producenta. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu sprzętu wykryjesz w nim jakieś wady techniczne odeślij go dołączając dowód zakupu. Przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktuj się z naszym konsultantem. Po wymianie lub naprawie u producenta odeślemy pełnowartościowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy należną kwotę.
 

 
 
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

Tak. Masz prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez podawania przyczyn. Pamiętaj jednak, że zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz dołączone zostaną oryginale dowody zakupu.

Towar zwracany w powyższym trybie prześlij na adres Sklepu Ratowniczego EMERMED. Do przesyłki zwrotnej dołącz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. W przypadku uznania Twojego zwrotu, kwota należności zwrócona zostanie w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Kwota należności podlegającą zwrotowi to tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi.
UWAGA! Przed odesłaniem towaru KONIECZNIE skontaktuj się z obsługą Sklepu Ratowniczego EMERMED (e-mailowo lub telefonicznie). Jesli tego nie zrobisz może się zdarzyć, że nie odbierzemy przesyłki, a w związku z tym poniesiesz niepotrzebne koszty.

Wyczerpujące informacje na ten temat uzyskasz klikając na przycisk O ZWROTACH I WYMIANIE w opisie dowolnego produktu. 




JAK ŚCIĄGNĄĆ LUB WYDRUKOWAĆ PEŁEN CENNIK SKLEPU?

Pełny cennik Slepu Ratowniczego EMERMED wraz z podziałem na kategorie pojawi się po kiliknięciu na przycisk CENNIK (po lewej stronie, pod katalogiem produktów). Cennik ten możesz zapisać na dysku lub wydrukować.




CO TO JEST KUPON RABATOWY I JAK GO OTRZYMAĆ?

Kupon rabatowy to specjany kod, którego wpisanie w odpowiednie pole podczas finalizacji zamówienia spowoduje automatyczne przyznanie rabatu o ustalonej wcześniej wysokości. Kupony takie przyznajemy indywidualnie w szczególnych przypadkach. Jeśli otrzymasz kupon, zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem.

 


CZYM RÓŻNI SIĘ "CENA DETALICZNA" OD "TWOJEJ CENY"?

"Twoja cena" mówi, ile zapłacisz za dany towar biorąc pod uwagę przyznany Ci stały rabat. Cena detaliczna obowiązuje Klientów bez rabatu. Więcej na temat rabatów znajdzesz w dziale SYSTEM RABATOWY.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie,
skontaktuj się z nami - udzielimy odpowiedzi najszybciej, jak to będzie możliwe.

 

Copyright © 2008 sklepratowniczy.pl
All right reserved

Sklep internetowy: